Thursday, March 23, 2017

Teaser - LELAKI TERPILIH ( Cinta Sofia Rana)



Hujan peluru terus menggila. Blood bangkit dan keluar berlari ke kiri dan kanan. Mengelak dan melompat dari sasaran peluru yang mengganas. Tubuh berlari menuju ke arah pangkin tempat Mustaqeem, Kamarul dan Adam berlindung.
Mustaqeem, Kamarul dan Adam sudah terperosok di bawah pangkin di halaman mencari perlindungan waktu tembakan bergema tadi. Dua tangan Adam dan Kamarul memegang kepala dengan wajah tersembam ke tanah. Tubuh Blood menggelungsur. Terbaring di sisi Mustaqeem. Laras Sig 226 ditarik pantas. Mustaqeem yang melihat menelan liur.
“Kau tak apa-apa?” Blood lirik pandang Mustaqeem.
“Tak…tak ada apa-apa.” Mustaqeem tergagap. Kepala masih menunduk ke tanah. Blood hala muncung senjata ke depan. Dilepaskan empat das tembakan. Tepat mengenai dua lelaki yang bersandar di luar pintu pagar. Tersembam kedua-dua di depan pagar. Mata Kamarul dan Adam menipis. Melihat reaksi tangkas Blood seperti menonton cerita aksi di tv. Tiga pasang mata tertumpu pada Blood yang melepaskan tiga das lagi tembakan.

No comments:

Hati Ini Pilih Kamu

"Saya dah tak ada hak lagi nak duduk kat rumah tu." Rumah tu milik Zainal. Dan isyarat kak long yang humbankan beg pakaian aku be...