Thursday, May 18, 2017

KAU YANG SATU ( kompilasi istimewa)



Ada yang tanya saya, kak...Kau Yang Satu (KYS) ni ada berapa buku. Tak fahamlah. Cer citer sikit.

Okey. Saya citer banyak ye. Untuk yang kabur keliru, saya bagi pencerahan. KYS satu buku sahaja. Edisi Khas.  Hadiah buat pembaca yang setia menyokong saya dari zaman blog hingga ke zaman sekarang juga selama2nya....hikhikik. Ada 3 segmen dalam KYS.

1. Entri Khas
    Mengggabungkan entri2 khas dari beberapa tajuk menjadi satu cerita.
   (a) Dan Cinta Itu Menyatukan Kita Semua - Nasi Lemak Buah Bidara, Roman Cinta Kita & Dia Idaman Hati
    (b) Dan Cinta Itu Tidak Tersalah Memilih -  Lafaz Cinta Di Jari Manis, Mr Sirap Bandung & Kerana Cinta Itu Ada Saktinya
    (c) Cinta Jangan Ditunggu - Kerana Aya Sofya, Abaya Buat Ed, Akulah Perempuan Yang Kau Singkirkan & Tika Itu Inai Masih Merah
    (d) Ranumkan Cinta Ini - 13 Ros Merah & Lelaki Terpilih

2. Versi Baharu
    2 ceritera dari blog yang diberi sentuhan baharu ; Rindu Semalam & Istikharah Terakhir. Versi ini agak berlainan dari versi asal.

3. Bonus
    DAYANG. 

Specialkan KYS. So...kalau terlepas KYS, RUGI. 

Moga2 yang kabur jadi cerah, yang keliru sekarang dah tahu.

No comments:

Hati Ini Pilih Kamu

"Saya dah tak ada hak lagi nak duduk kat rumah tu." Rumah tu milik Zainal. Dan isyarat kak long yang humbankan beg pakaian aku be...