Monday, May 23, 2016

ABAYA BUAT ED...Ulangtayang 2

Sabaq naa Am. Siapa suruh hang jadi gojes sangat kat mata si gediks ni...kan dah dia panjat meja. kikiki

“Ammm…you tenung apa ni darling, hmmm.” Edrina hala mata ke dadanya sambil angkat kening. “You pandang dada I kan. Seksi tak? I tau you suka tengok perempuan seksi kan. Lagi-lagi I. Right, darling?” Bibir menjala senyum penuh makna.

“Charge I mahal tau, Ed. Ikut minit. Nak buat overall check and service ni makan masa lama jugak. Maybe berjam-jam. Boleh? Sanggup bayar?” Ilham humban kata-kata bersahaja pada Edrina demi mengelak soalan Edrina tadi. Kepala kembali tunduk menulis. Pertanyaan Edrina itu buat darah menyerbu deras naik ke lantai pipi. Ed, awak ni kan..issh!

“tak kisah. Charge per saat pun boleh. I akan bayar in full tau, Am. Not a big problem to me. Janji…” Edrina terus selamba depa muka ke depan dengan suara yang seakan berbisik. Serapatnya ke wajah Ilham. Tubuh yang duduk sudah terangkat tinggi. Segala lekuk di tubuhnya terhumban jelas di depan Ilham. Ilham yang tunduk tersentak bila tengok Edrina sudah seakan mahu duduk di atas meja! Spontan tubuh sasa Ilham tersandar ke dada kerusi dengan mata yang ternganga. Terkejut dengan tindakan berani Edrina yang macam mahu menciumnya. Jantung bagai mahu melompat keluar. Senyum Edrina terus meleret.

“Ed..tolong duduk ye. Duduk atas kerusi Ed. Bukan atas meja. Okey?”


No comments:

Hati Ini Pilih Kamu

"Saya dah tak ada hak lagi nak duduk kat rumah tu." Rumah tu milik Zainal. Dan isyarat kak long yang humbankan beg pakaian aku be...