Friday, April 18, 2014

KERANA AYA SOFYA...


Baby ke -5 kucc..ameen3x. Tenkiu pada semua yang sokong. Pada yang ikuti kisah ni, mesti dapatkan naskhah ni tau....ngeeee.

HARGA SEMENANJUNG: RM 26.00
AHLI KN: RM22.00
HARGA SABAH/SARAWAK: RM 29.00
AHLI KN: RM 25.00

Bahagia itu ada harga yang harus dibayar.”

Untuk pesanan belian, boleh beli di Kakinovel. Klik di sini ye ---> Kaki Novel

4 comments:

miss nina said...

tahniah kucc

tak sabar nak lengkapkan koleksi.
harapnya ada jual di PBAKL 2014 :)

last year dapat sign kucc :)

kucc_aprilsnow said...

Miss Nina

Tq dear sudi dptkan karya2 kerdil kucc. Yup, akan ada di PBAKL. Jumpa kucc kt sana yer.

Rose Aleyna said...

baru habis baca KAS...
best sgt...jatuh cinta kat Wazif...
..hehe.. ;)

kucc_aprilsnow said...

Rose Aleyna - Tq sudi beli n baca KAS. hihihi.. Wazif..cool kan

Hati Ini Pilih Kamu

"Saya dah tak ada hak lagi nak duduk kat rumah tu." Rumah tu milik Zainal. Dan isyarat kak long yang humbankan beg pakaian aku be...