Saturday, March 19, 2011

Esei nak boie tau..

Buat semua pengunjung blog yang kucc sayangi dan hormati, nak maklumkan kucc akan berada diluar kawasan liputan..hehehe bermula esok hingga rabu minggu hadapan. Jadinya, takdo la n3 baru dalam tempoh tersobut yo. Insyallah, n3 baru BIH akan disambung sekembalinya kucc nanti ye..jadi eh, banyak2 an bersabar yo. Kojap yo kucc "ilang"tuh...hehehe.

Doa2kan perjalanan kucc dan teman2 selamat. Selamat pergi dan balik. Insyaallah. Amin.

4 comments:

نور العين عبد الرشيد said...

mau pergi mana?

fatimahwati said...

lama tuh,,dah tk sabar ni ,,hehehe

kaypo said...

selamot bercuti ya...jgn lupa bwk balik ole ole tu daku yg kena tinggal ni.

LaDY YeLLow said...

lamanyer nk kena sabar hehhehe...

Hati Ini Pilih Kamu

"Saya dah tak ada hak lagi nak duduk kat rumah tu." Rumah tu milik Zainal. Dan isyarat kak long yang humbankan beg pakaian aku be...